torstai 27. helmikuuta 2014

Erisan ihonhoitotuotteiden testausta

Pääsin testaamaan Hopottajien kautta Erisanin uutuustuotteita; kosteuttavaa kuorintavoidetta ja uudistavaa silmänympärysvoidetta.

Olen kärsinyt huonosta ihosta murrosiästä lähtien ja yrittänyt kaiken maailman myrkyillä saada ihoni kuntoon. Muutama vuosi sitten mietin taas uutta ihonpuhdistussarjaa ja päätin kokeilla kotimaista Erisania. Ihoni kunto parani huomattavasti ja tulin siihen lopputulokseen, että olin ainakin pahimman akneajan jälkeen ylihoitanut ihoani ja sen kunto parani, kun siirryin käyttämään hellävaraisempia tuotteita.

Koska olen ollut erittäin tyytyväinen Erisaniin, lähdin innolla mukaan tähän kampanjaan. Kuukauden käytön perusteella olen ihan tyytyväinen ja todennäköisesti, kun nämä kokeilutuotteet loppuvat ja tarvitsen uudet, ostan näitä samoja tuotteita. Tosiaan, kuukausi on lyhyt aika tehdä suuria johtopäätöksiä ihon siliämisestä ja ryppyjen häviämisestä, mutta ei se ainakaan huonompaan suuntaan ole mennyt ;)

Kuorintavoiteen käytön jälkeen iho tuntuu ihanan pehmeältä ja raikkaalta ja tässä iässä kai tuo silmänympärysvoiteen käyttö olisi hyvä viimeistään aloittaa ;)

Olen pyrkinyt vähentämään turhien aineiden käyttöä iholla joten Erisanin tuotteet, jotka on kehitetty yhteistyössä Allergia- ja Astmaliiton kanssa, eivätkä ne sisällä hajusteita, väriaineita eivätkä parabeeneja, ovat mieluinen valinta tässäkin suhteessa.

2 kommenttia:

  1. Mikä silmänympärysvoide? ;P No mutta joo, vielähän täällä päässä on aikaa, oon ainakin sen puoli vuotta nuorempi ;) Sitäpaitsi alan epäillä että nuo lapset vanhentaa niin paljon ettei mitkään ryppyrasvat sille pärjää! Vaikka saattaahan se olla että yrittänyttä ei laiteta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joskus muistan jostain lukeneeni, että 25 vuotiaana (kröhöm) pitäis alkaa käyttää silmänympärysvoidetta ;) Voi tosiaan olla, että noiden pikkuvesseleiden vaikutukseen ei löydy tarpeeksi vahvaa vasta-ainetta :D

      Poista